Powered By Blogger

Monday 12 March 2012

Macam Macam Ada . . .

Assalammualaikum... hai korang :) 
huhh..akhirnya baru dapat update blog setelah sekian lama saya tinggalkannya sunyi sepi.. huhu..sorry sangat2..memandangkan petang ni cuaca sejuk sebab hujan ...( tak sejuk pun sebenarnya...haha ), lagi lagi class petang pula cancel.. lalu jari jemari ku ini gatal sedikit untuk share something ngan korang... hohoho...so be ready la... sbb macam macam yang saya nak cerita ni. . . 


First skali.. nak cerita tntang kisah lalu tu.. klu korang ada baca la post saya sebelum ni.. Alhamdulillah semua yang menyakitkan hati tu dah berlalu . . . life must go on lah katakan . . hehehe . .. ( persinggahan je tu.. alaa mcm x biasa..hahahah )...Dia buat hal dia sendiri so saya pun buat hal saya la.. so its back to normal like before.. walaupun ada rasa jengkel sedikit, tapi saya yakin semua tu akan hilang . . . Dia memang tak sesuai pun..huhu...
Kalau korang nak tahu, hati ini dah berpunya...weeeeeee..... :) ... DIA memang sweet sangat..hahaha.... 
( hati kembang setamann wei ) ...Untung la c dia sebab dapat tambat hati saya ni...( ceh... untung la sangattt... kehkehkeh ) Tapi tu lah...i hope this time everythings is under control... saya nak sangat sangat hubungan kali ni kekal... Amin... :).. 


Next story is..... Final Exam..... ( kecut perut den ... -_-.... ) ... pejam celik pejam celik tinggal sebulan lagi dah nak final exam.... (makkkk aii.. takuttt weiii ..rasa macam mimpi..  mimpi????  kejutkan aku!!).... aishhh.. arr ni lah.. tak sedar sedar lagi.... semua subjek pun belum buat rivision lagi... satu apa pun tak lekat lekat lagi kat kepala.... mau diketuk kepala ni...Tolonglah..macam mana nak dapat balik mood study nii.. aduiii.... Ok Ok.. tenangg....  takpe... ada masa lagii....  Buat yang terbaik.. Aja Aja Fighting!!

p/s : So korang kat sana yang nak ambil final exam study la awal awal.... jangan tiru saya ..ahahah 
 BIG SMILE ..:)







No comments:

Post a Comment