Powered By Blogger

Thursday 12 July 2012

sem baru

Hai :)


Alhamdulillah..selamat juga sampai kat polikk.
yang mengecewakan bila blok kamsis saya sudah bertukar ke blok yang lagi jauh.


Blok A ----> Blok G  ( fuhhhh...penat nak bejalan)
so untuk sem ini , disini la tempat saya tinggal.. (Blok G).. syukur sebab masih boleh stay kat kamsis kan... biar pun agak jauh tapi untung siapa yang dapat kamsis.


lepas je pendaftaran pengajian, pendaftaran untuk kamsis pula. yang memenatkan bila terpaksa turun naik turun tangga angkat barang2. nasib la barang tak banyak sangat macam sem lepas.. biasa la kan, budak baru mesti segala gala pun nak di angkut macam dah nak pindah rumah.
hahaha... sem ni tak lagi~


memang seksa. apa tidak bila saya terpaksa tunggu roomate saya balik hostel. disebabkan kunci bilik tu hanya ada satu, so terpaksa la roomate saya tu pergi duplicate kunci bilik tu. ada la jugak keluar kejap ngan kengkawan. bila balik kamsis je. roomate still belum balik lagi. tunggu punya tunggu dah nak dekat pukul 9 malam baru kunci sampai. itu pun adik sepupu dia yang hantar kunci tu. roomate saya ada gak bagitau kereta yang dorang pakai tu rosak tengah jalan. dugaan dugaan~ apa2 pun sekarang ni semua dah settle. barang2 pun dah susun kemas. weeee... 
tapi malam tadi saya tak boleh tidur lena wo. tak tau la kenapa maybe sebab first time tidur sengsorang di tempat baru setelah sekian lama tak tidur macam ni kot... haha..(panjangnyee ayat saya kan? hahahaha.. ) lagi2 roomate tak balik semalam. takotttnyee~ tapi alhamdulillah takde apa2 yang berlaku. 


 untuk hari ni, lepas je daftar modul untuk sem ni, saya keluar lagi... hahahaa..(with him) ... memang best.. sebab dah lama tak jumpa. ada la jugak tengok wayang.. tajuk movie tu the amazing spiderman.. alaa yang movie baru release tuu~..hahha.. sakit jantung tngok cerita tu..hahah.. macam nak angkat kaki naik kerusi pula.. terkejut saya!.. hahaha





hahhh.. ini diaa~~~

cerita spiderman kali ni pula kira nak bagitau la macam mana boleh ada labah2 yang boleh buat orang tu sehingga boleh jadi luar biasa. kalau kita ingat masa tengok first movie spiderman, tiba2 je ada sang labah2 merayap kat belakang leher si peter parker spiderman 1# ( tobey maguire ).
hahhh..dalam movie ni la depa bagi faham kat kita macam mana boleh ada labah2 tu.. dah habis tengok baru la tau rupa2nya labah2 tu labah2 yang telah diujikaji oleh seorang saintis terkenal. saya taknak la cerita panjang2.. baik korang pegi tengok sendiri.. tapi memang best laa.. lagi2 pelakon yang pegang watak peter paker ni pula hensem orangya..hahaha ( boleh laaa~~)..



like diz yo like diz!... hahaha



beza spiderman yang dulu dan sekarang.. yang mana lagi hang suko???
 teeheee~

sorry to say tapi yang spiderman lama macam skema jew.. awat gituu??  (tanya sama pengarah nye)..








No comments:

Post a Comment