Powered By Blogger

Monday 9 July 2012

1 day to go :)

assalammulaikum~












weeeee~~~~~
happy doh. kenapa ?
esok dah nak balik poli. saya nervous tauu . HAHA!
but a little bit sad sebab terpaksa tinggalkan rumah ini. yala.. siapa yang tak sedih kan.. dah la 2 bulan duduk kat rumah ni. mesti rindu segala gala. tapi nak buat macam mana, perjuang mesti diteruskan..aisehh.


so apa yang saya patut lakukan hari .. nak packing semua barang2.. (macam nak pindah rumah pulakk dahh)..haha... basuh semua cadar2, selimut and segala gala la yang patut disumbat dalam mesin basuh tu..hahaha .. dah bau hapak sebab dah dua bulan dalam almari tu.. kalau bergatal kang . saya juga yang susah..kan? 




wahh! excitednya saye~..hahaa... mikirayau (mintapuji)
siapa yang tak rindu dengan buku2, class and kawan2 .. tapi kira ok la tu sebab tersimpan juga masa untuk rindu dorang dalam masa 2bulan ni.. hahaa.. apa2 pun hope this same i'll will do more .. wish me luck k .. tak mau lagi last2 minit baru study ( yala tuu~ ).. maybe sem 3 nanti polikk akan ditutup. korang ada dengar pasal ni?? hahh siapa yang ada baca news tu tau la kan? saya pun tak pasti lagi sebab pihak kementrian takut sebab keadaan bangunan kat poli sekarang amat membahayakan pelajar.. omomomooo... cuba korang bayangkan, tengah syok2 study bangunan runtuh.. gilaa!!! (sungguh tinggi imaginasi aku)... apa2 pun, harap bangunan2 tu masih boleh bertahan.. alamatnya terpaksa pindah poli lain laa.. yang saya tahu sekarang ni ada 3 buah poli je yang menawarkan bidang yang saya ambik ni.. guess what? ukur bahan!...teehee~




okay hari ni kena ready semua barang2, so esok pagi taklah rushing sangat. lagi pun saya kena bertolak awal subuh lagi sebab nak kna sampai kat sna before jam 8.. apa taknya, perjumpaan dengan P.A jam 8 pagi... apa pasal la poli ni menyusahkan betul?? ( ish ish ish.. saya tak baikk)..
nak kena tidur awal juga ni.. so sorry kepada "en.c" kalau tak angkat call you k.. huhuhu... (saya tahu awak memahami.. excited saya)...hahaa... harap semua berjalan dengan lancar... Aminn~




p/s : thanks to my mummy and daddy sebab tolong hantarkan saya esok.. jyeahhhh!




just sharing,
ayie.







No comments:

Post a Comment