Powered By Blogger

Sunday 1 July 2012

ia semakin dekat ... ohmy~

assalammualaikum sume~
sihat ke? saya sihat alhamdulillah...





okay.. JULY di atas bukan saya maksudkan sesiapa, bukan maksudkan jenama barang dan sewaktu dengannya..BUT i talk about this MONTH..!...omg...sampai dah bulan yang ditunggu-tunggu.. saya makin bertambah nervous.. i dah nak kahwenn...hahah   (haha saya tipuu korang).. actually tinggal seminggu lagi dah nak sambung study balik.. saya sangat teruja okay... (macam first time pulak nak pegi blajar)... semua dah settle.. slip pengajian, slip e-enrol pelajar, and result pun semua dah print... (en.<3 punya skali)..huhu... so 11 JULAI nanti dah nak masuk mendaftar untuk sem 2. tak sabar nak study balik memandang otak ini sudah berkarat sebab dah 2 bulan tak study... lepas ni nak proses balik pelajaran... 

hmm.. untuk sem baru ni.. saya harap dapat buat yang terbaik untuk exam and perbanyakkan aktiviti.. rasa2nya macam nak join rakan pustaka .. and then nak masuk pembimbing rakan sebaya.. almaklumlah sem lalu saya agak pemalas sedikit nak melibatkan diri dengan benda macam ni... hope apa yang saya rancang ni dapat dijalankan dengan lancar..hohoho...
  

syukur dapat kamsis untuk sem ni... taklah susah2 nak cari rumah sewa and kena rushing pegi class...huhu...siapa la agaknya gerangan roomate baru nanti?? i hope that kami akan SERASI...susah weh bila kita sebilik dengan yang kera sumbang... (aku taknakkk!!)... harap juga dia seorang yang pembersih.. 
( taknak aku dengan yang suka buat bilik jadi tongkang pecahh).. harap kami akan jadi partner bilik yang friendly gituu..."

 Ya Allah.. permudahkan semua untuk ku dan bantulah aku agar dapat menerima seadanya"

kalau nak dikira, almost 9 days lagi nak mendaftar.. mudah2an selamat sampai ke kota kinabalu nanti.. soal orang yang nak hantar pula, hope sangat daddy dapat tolong hantarkan.. kalau dad ada meeting masa tu payah la juga...harap2 dad akan free masa tu...Amin~... hahhhh..lupa pla... barang2 pun nak prepare juga.. rancang hari rabu minggu depan nak pegi pekan beli barang apa yang patut dulu and then ambik baju kat kedai jahit... (mak cik... dah siap ke baju tu????).... hahh ni la ni yang payah ni.. penah skali dulu masa nak ambik kain pada hari yang mak cik tu dah tetapkan... rupanya tak siap lagi.. kalau jadi lagi skali macam ni.. saya pun dah tak tau nak buat apa... aigoo... korang nak temankan saya tak?? haha.. ingatkan nak bawa kawan saya tapi hari persekolahan pula masa tuu... nak pegi dengan siapa eh?? ( saya ni kalau jalan sorang2 pandai jadi blurr).. hahaha... apa2 pun,semoga semuanya berjalan dengan lancar...  amin..




No comments:

Post a Comment