Friday, 12 October 2012

si hati yang menangis . . .






assalammualaikum..
hai you all..
sihat tak? saya kurang sihat sekarang ni, kena serang selsema... sabar je la.. ubat pun belum beli lagi... sengsara wey time nak tidor malam.. idung tersumbat.. kurang oksigen~~hahah



hmm..
nak luah pun payah...
orang tak tahu, disebalik senyuman ni ada kesedihan.. saya tahan perasaan tu..sakit sangat.. kalau mata menangis orang nampak, tapi bila hati menangis orang tak nampak kan..



sedih..
layan saya macam saya ni like i'm nothing. apa salah saya?
mungkin sekarang ni sedaya upaya untuk sabar, buat2 tak kisah, padahal dalam hati Allah saja yang tahu.
mungkin saya perlu diamkan diri. simpan dalam hati, dalam hati yang pada dasarnya sudah berkecai berai, nak tutup pun masih nampak.
mereka cakap, saya telan kata2 tu, biar sepahit mana pun.. mereka tak tahu, hati mana yang tak sakit bila diperlakukan seperti ini.


bila jauh dari keluarga, rasa ingin luah tapi takut jadi masalah..
rasa sepi. kosong.. perlukan seseorang yang betul2 faham.
saya cuma ada Allah, kawan2 dan dia.. tapi hanya dapat luahkan kepada yang pertama, luahkan tmpat yang kedua.. mereka takkan faham.. luahkan tempat ketiga.. syukur dia tetap bagi semangat..








No comments:

Post a Comment