Powered By Blogger

Wednesday 20 November 2013

Apa yang bakal mendatang

Assalammualaikum.


Nak mula dari mana??
Bila sudah lama tak menaip, tiap apa yang difikirkan sangat sukar untuk diluahkan. Kalau jawab soalan karangan Penulisan Bahasa Melayu, confirm tak lulus... hahaha..
# (saya rasa ayat saya dah tunggang langgang daa )

Apa yang pasti, Latihan Industri saya dah lepas.. guest what?? i got excellent result... Syukur Alhamdulillah. :)

The next step,
minggu depan (26 november 2013), pendaftaran untuk Sem 5 akan bermula.
Banyak yang difikirkan. Rasanya hanya tinggl setahun lagi saya perlu habiskan pengajian dalam Diploma Ukur Bahan ni. Ya Allah, permudahkanlah segala urusanku .

Ya. Tidak banyak masa lagi. Saya perlu lakukan sehabis baik untuk dapatkan keputusan yang cemerlang. Berharap sangat-sangat, cita-cita menjadi seorang Juru Ukur Bahan itu akan termakbul.

 Doakan saya.


No comments:

Post a Comment